Skona Mig firar med event!


Vi på Skona Mig vill göra något extra för just DIG och har därför bjudit in dig och sällskap till vårt event för att fira att vi öppnat och för att välkomna sommaren, vem vill inte bära snygga skor till somriga tillfällen!

Det kommer att bjudas på tilltugg, skön musik, och såklart massor med snygga skor!
Till vår bästa kund erhåller du även 10 % rabatt på köpet, det kan ju inte bli bättre :)

Kom och fira detta med oss på torsdag den 25:e juni kl. 17.30–21.00

O.s.a. gärna till [email protected] senast på onsdag den 24:e om du kommer och gärna hur många personer du tar med dig. Återkom gärna till oss för att erhålla adress samt portkod till byggnaden. Eventet kommer att hållas i Stockholm/Sollentuna.

Skona Mig
xoxo






Kommentarer
Postat av: Steffani Jakobsen

Är det någon åldersgräns? och ska man maila er eller skriva en kommentar på bloggen bara?

2009-06-21 @ 16:03:38
Postat av: Anonym

sv: Hej, eventet har ingen åldergräns. O.s.a till [email protected], ditt namn + antal som kommer!



Välkommen!

Skona Mig

oxoxo

2009-06-21 @ 16:35:30
Postat av: vanessa

Måste man ha handlat på skonamig.se?

2009-06-22 @ 23:22:17
Postat av: Anonym

Sv: Hej Vanessa, alla är välkomna, du behöver inte ha handlat från oss innan. Vi ger alla tillfället att delta och shoppa loss bland våra snygga skor!



Välkommen! :)

Skona Mig

oxoxo

2009-06-23 @ 09:41:58
Postat av: Anonym

ja fick inte riktigt något mail tillbacks, den kanske inte kom fram eller skickar ni inte något mail tillbacks?(:

2009-06-24 @ 13:13:41
Postat av: Jenny

Hej!

Såg ett par snygga skor i bilden.

Tänkte höra när ni får in dem eller ni kanske redan har sålt slut på dem, de är de grå/svarta. Vet du vilka jag menar? Om ni får in dem, vad kommer de att kostar?

Ha en bra dag!

2009-08-04 @ 15:04:19
URL: http://passionsfrukt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback