And the winner is....

Tävlingen är nu avslutad och vi på Skona Mig har utsett en vinnare....*trumvirvel* Vinnaren ÄR My... GRATTIS!!! Ett vinnar mejl är på väg nu till dig!

My's bidrag
"Supersnygga!
Självklart så vill jag vara med och tävla om skorna...ett måste lixom ;) Storlek 39 har jag också så de kan inte bli bättre!
Aja, nu hoppas jag på turen :)

Kram!"


Vi på skona mig är glada över att ni gillar våra tävlingar, och detta kommer vi att fortsätta med inom kort. Håll alltid utkik på vår blogg efter nya tävlingar. Och för att verkligen inte missa något så rekommenderar vi att ni prenumenerar på bloggen (klicka på den blåa knappen till vänster om bloggen)

xoxo
Skona Mig

Grattis :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback