More Glitzy shoes coming up!


Efter fleraaa fleraaa fleraa..ja ni fattar...flera mejl gällande Glitzy skorna har vi nu lyckats kriga för er och beställa hem flera av dessa skönheter!!

Det kanske blir tredje gången gillt för er som inte har kunnat få tag på de skorna! På söndag så gäller det igen, 2009-11-22 kl 18:00 kommer vi att släppa några par till. Så håll tiden om ni vill garantera er ett par :)

Glöm inte även att spana in de Limited Edition skorna som vi endast ska sälja under en vecka! Sooooo HOT!!

xoxo
Skona Mig

Kommentarer
Postat av: sophia

men vaa? kommer ni inte köpa in fler gåmger efter det här? jag kunde inte köpa förra gången för det är pyrt i kassan, och nu släpper ni igen så där dåligt läge. snälla säg att det kommer in fler då man fått lön.

2009-11-20 @ 04:37:13
URL: http://sophialundgren.blogg.se/
Postat av: songul

taaaaack! bänkad:D

2009-11-21 @ 12:36:21
Postat av: Anonym

KOMMER NI FÅ IN DOM IGEN????????????????????????????????!!

2009-11-25 @ 10:11:54
Postat av: fröken jonasson

men varför kommer det inte in några? det har gått fyra dagar sedan ni skulle släppa tredje gången!!

2009-11-26 @ 16:58:09
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur ni la vell aldrig upp dom? för dom kan inte ha tagit slut så snabbt. Ni köper in för lite skor tycker jag eftersom att det tar slut så snabbt.

2009-11-26 @ 17:13:21
Postat av: Skona Mig

Sv: Ang glitzy skorna



Hej kära Glitzy skor fans :)



Andra påfyllningen sålde slut på ca 35 minuter och då hade vi beställt hem ett bra last :) tredje påfyllningen sålde slut på mindre än 10 minuter :) Yes, 10 minuter. Vi beställde hem de paketen vi kunde för tillfället få tag på.



Vi på Skona Mig ska kriga på för ER skull efter flera Glitzy skor, då de säljer slut ganska snabbt! We promice!! Vi gör vårt bästa, vi önskar Glitzy skor åt ALLA :)



xoxo

Skona Mig

2009-11-26 @ 20:47:01
URL: http://skonamig.blogg.se/
Postat av: Stina

När kommer Glitzy skorna in igen? Kommer dom komma i lager så att man kan beställa dom och få dom hem innan nyår? Skulle verkligen behöva dom då!

2009-12-08 @ 09:20:42
Postat av: Malin

Snälla köp in fler! =D

2009-12-12 @ 00:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback