And the winner is...

Nu har vi äntligen utsett en lycklig vinnare, så kul med så många bidrag och tack till alla som tävlade :)

Vi föll direkt för denna tjejs kommentar och kände att hon ska få unna sig ett par skor på Skona Mig

"Jag hittade till er webshop för bara någon dag sen, och var det något som fick mig att trilla baklänges och nästan tappa datorn i golvet så var det skorna med det fyndiga namnet SKY! Helt underbara.
...Skorna skulle åka på så fort jag utnyttjat presentkortet och jag skulle aldrig ta av mig dem så helt klart skulle er sida få reklam ändå ;)"


Till de andra som inte vann denna gång, no sad faces för när ni minst anar det så startar vi en ny tävlig :)

God fortsättning
Skona Mig
Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! jag har mailat er för längesen men har fortfarade inte fått något svar så jag testar här istället. Jag undrar ifall ni kommer få in de röda skorna med spännen igen? i storlek 38.

2009-12-28 @ 19:06:10
Postat av: lisa bui

Hej jag undrar när vi ska köpa in fler Karma blue i storlek 37 :)

2009-12-29 @ 14:13:18
URL: http://buniiit.blogg.se/
Postat av: Marre

När får ni in fler av de röda skorna?

Jag är sjukt sugen på att köpa dom :)

2009-12-30 @ 03:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback